Sunday 10 October 2010

Hostel

Herkese tekrar selam,

Kısa bir aradan sonra tekrar aranızdayım. Zagreb dedik, Zagrep dedik... En sonunda, Zagreb olsun diyorum.

Bu güzel kentin en güzel hostelinde bir iş buldum kendime... İki günde bir gece vardiyası yapıyorum... Size şöyle anlatayım yaptığım işi: Yattığım yerden para kazanmaca... Gece 12... Sabah 8... Bir de ölü sezon olduğundan, çok fazla da iş yok... Tam anlamıyla yatıışşşş.
Bedava kalacak yer, yemek ve üzerine de eğlence için az bir miktar para veriyorlar... Hostelde içkiler bedava.. Daha ne ister ki bir insan? Gerizekalı gibi konuşma, demeyin, bence gayet güzel bir iş...

Bir ay kadar buralarda takılmayı planlıyorum... Belki, diyorum, buradan bir bisiklet alırım, sonra da Türkiye'ye bir dönüş yaparım, bir iki aylığına...

Kafamda bisikletle Asya'ya açılmak gibi bir plan var... Bakalım...

Öpücükler..

No comments:

Post a Comment