Monday 25 October 2010

Zagreb Ünlüsü

Selam selam selam,

Geçen cumartesi yine yeni yeniden bedavaya sarıldım millete... Ve akşamında ulusal kanalda haberlerde boy gösterdim...

Size, son 1 dakikasını göstereceğim haberin... Ses ve görüntü arasında senkronizasyon sorunu var. Bana Hırvat halkının sarılmaktan pek hoşlanmadığını söylüyorlar; bense, bildiğim kadarıyla sarılmayı çok sevdiklerini söylüyorum. Sonrasında da Hırvat başbakanın Slovenya başkanına sarılmasını gösteriyorlar. Falan falan...

İzleyelim...



Neyse, günün gecesinde, saat 4'te bardan çıkarken kızın biri yanıma yanaşıp, tanıyorum ben seni, dedi, televizyonda gördüm... Sonrasında sarılma faslı tabii ki..

Zagreb'te tatlı bir tanınmışlığım var bu aralar.

Öpücükler...

3 comments:

  1. babiliş video klibini abinlerde izledim abin şu anda bahçeden budaklı meşe odunu kesmeye gitti vereceksin sırtına budaklı tarafından dedi.
    seni çok seviyoruz babacım kendine dikkat et mutlu ol her şey gönlünce olsun.

    ReplyDelete
  2. aslan, babam meşe odununu layık gördü sana.. bizim bahçeden sana uygun olan bir tane buldum. hele gel sen bir.. tanışacaksın onunla.. :)

    bu arada beline beline meşe odunu verirken sana kelebek mobilyanın şarkısını dinleticem ki bir nebze acın hafiflesin.. :)

    evde her köşeyi, döşedikçe böyle zevkli
    ahhhaaaaaa...
    herşey, hayatımdaki herşey
    güzelleşti değişiverdi birden bire..
    ahhaaaa..
    konfor zevkle buluştu, çağdaş yaşam bu demek..
    oooooo
    rahatlık bu kolaylık bu
    bir yere döşenir her yere döşenir kelebek..
    ahhaaaaa
    bir yere döşenir her yere döşenir kelebek..

    ReplyDelete
  3. görün gençler, nasıl bir aileyle başediyorum... gel de hak verme bana...

    herkes soruyordu neden dünya turu diye, işte cevabı...

    ben de sizi çok seviyorum güzel ailem... bir buçuk ay sonra şöyle adam akıllı oturup bir konuşacağız sizinle... odunuyla budağıyla :)

    öpüyoruum....

    ReplyDelete