Monday 16 August 2010

Follower'larım ve Kim Olduklarını Bilmeme Sorunsalı

Merhaba kim olduğunu bilmediğim takipçilerim.. Nasılsınız? Umarım süpersinizdir..
Ben de iyiyim, sağ olun.. Hala aynı komünitede takılmasyon hayat yaşıyorum. Burası çok güzel bir yer. Burasıyla ilgili izlenimler daha sonra aktarılacak blog'a.

Şimdi sizden bir iki isteğim olacak... Neden profil fotoğrafı olarak bir resminizi koymaktan ziyade ilginç ilginç resimler yerleştiriyorsunuz? Bir de neden kendi isminizi kullanmıyorsunuz? Hadi sizi bir şekilde anladım diyelim, neden böyle gizli saklı davrandığınızı, isim-resim konusundaki gizliliğinizi. Sizi de CIA arıyor olabilir. Bunlar sadece filmlerde olacak şeyler değil. Ya da kendinizden nefret neyn ediyor olabilirsiniz. Bunlar anlaşılır şeyler...

O zaman şöyle bir mail atın bana: Alper'im Konali'm, bak ben senin blog'una üye oldum. Takip ediyoruz ailecek... Kullanıcı adım şu, orada... Ama aslında benim adım bu bu.. Ne güzel olurdu, değil mi?



Merhaba, ben yeni takipçin: çikolotti... Bil bakalım ben kimim?
Olmuş mu?
Olmamış...


Ama yine de hepinizi çok seviyorum... Güzel insanlar sizi...

7 comments:

  1. kommentleri sonra yazcam. optum
    azodiac ben aydın vural oluyo

    ReplyDelete
  2. sorunsal bizden size hediye olsun, bu çümbüşün ortasında iyi gelir. Sıkılıyoz, okuyoz işte, yaşayamadığın hayatı ya izlersin ya da okursun o hesap.
    ben CTU ajanıyım onun için kendimi ifşa edemem, ondan bu şekil, bilginize, her gün on milyonlarca kişi benim ismimi google lıyor da:P

    ReplyDelete
  3. KONALİ cım slmlar, POOL Pub ailesinden sana kucak dolusu sevgiler.Cıktıgın bu macera dolu yolculukta umarım hersey istedıgın gıbı olur.Personel yemegınden her zaman bır kap sana ayrılacaktır taa ki sen donene kadar.

    ReplyDelete
  4. selam
    ben gizli bi hayranınım..

    ReplyDelete
  5. Biliyorsunuz, ne olursa olsun hepinizi seviyorum; ister takma isimle takılın, ister gerçek isminiz olsun, ister hayranım, ister nefret eden kişi olun, fark etmez... (Aslında bu son dediğim seçenek biraz saçma oldu. "nefret eden kişi"??? o durumda fark edebilir tabii. Bi kere niye nefret ediyorsun ki?)
    Bu arada, Ekrem hocam, oldu mu öyle peki? Anlaşmamız bu şekilde miydi seninle?

    ReplyDelete
  6. Mail yoluyla geri dönen herkese teşekkür ederim...
    Kendinize iyi bakın...

    ReplyDelete