Tuesday 19 October 2010

Free Hugs

Herkese selam,

Geçen cumartesi günü Zagreb'in ana meydanında güzel Hırvat halkıyla tatlı tatlı kucaklaştım. Ve bunu da videoya çektim, daha doğrusu, videoya çektik. Marijana yardımcı oldu... Marijana kim mi? Hostelden arkadaşım...

Videoda biraz şişman ve kısa boylu görünüyorum. George Costanza misali... Sebebi kilo almam falan değil. Marijana'nın çekimi 90 derece ile yapması. Sonradan klibi hazırlarken görüntüyü 90 derece döndermem gerekti. Bu sebeple görüntü kalitesi biraz saçmaladı.

Neyse, buyrun..




3 saat sonunda yüzlerce insanla kucaklaştım. İnanılmaz derecede güzel bir duygu. Herkese tavsiye ederim. Bir çok kişiden şöyle şeyler duydum: "Buna ihtiyacım vardı! Bir daha sarılayım..."

İnsanların buna ihtiyacı var. Ne duruyorsunuz haydi sarılın yanınızdakine... Ehheehehe... Böyle bir şey demeyeceğim tabii ki... Ama siz sarılın yine de yanınızdakine...

Öpücükler ve kucak dolusu sevgiler...

5 comments:

  1. elvancığın diyor ki:
    ben de senin gibi yakışıklı görsem sarılırdım yavrum..
    bense ona hemen kınayan gözlerle baktım tabii.. :)

    peki "free hug" levhası taşıyan elemanları central parkta görmemiz, benim "ne sarılcam lan sana" demem, sonrasında bu yayınladığın video.. sen gel hele bir.. konuşacaklarımız var.. :)

    ReplyDelete
  2. ohaaaaaaaaa!
    olm naber lan???
    ben bunalimdayim, modern hayat beni yordu.
    ozellikle post-modernse sicislardayim. O(((
    saril bana lan.

    ReplyDelete
  3. yaaaa bana da sarıll istiyorum been :d

    ReplyDelete
  4. Sertel.. Müzik seçimi çok iyi olmuş bence...

    Alper.. Ben Selim. Sertel'in ofisten arkadaşıyım. Her ne kadar tanışmasakda blogunu takip ediyorum.

    Sevgilerle.

    ReplyDelete
  5. Selim hocam, ne güzel demişsin..
    Sana arkadaş diyebilir miyim?

    Takibe devam...

    ReplyDelete