Wednesday 25 August 2010

Az Önce Ağızlara Layık Bir Kek Yedim

Merhaba,

Aranızdan bazıları (annem oluyor kendileri) bu çocuğun buralarda ne yiyip içtiğini merak ediyor olabilir... Az önce, çok güzel bir brownie yedim. Akşam yemeği sonrası tatlısı...

Buralarda yemekler, neredeyse her zaman çok güzel oluyor. Bahçeden toplanan sebzelerle meyvelerle salata tarzı aperatifler; makarna-prinç ikilisinin farklı kombinasyonlarından oluşan mükemmele yakın soslarla bezenmiş yemekler falan yeniyor. Arada tatlı seçenekleri sunuluyor...

İçecek olarak, genelde bira oluyor tercihim. Farklı meyvesuları, şarap, kahve, ara sıra da çay tercihlerim arasında yer alıyor.
Ayrıca müzik dinlemekten, kitap okumaktan hoşlanırım. Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim..

Neyse, az önce çok güzel bir brownie yedim...

öpüyorum

3 comments:

  1. Keki yedin de bizi yeme bari
    Belli ki kek falan gördüğün yok gittin gideli
    Eylül ortasından itibaren kısmen, ekim ayı ile de daimi olarak Viyana'dayım.
    Gel ben sana kek de yaparım, içecek olarak da her istediğinden birkaç tane veya tüm seçeneklerden istediğin kadar tüketebilirsin.
    Hem ben sana komünite ayağı yapıp, tuvaleti temizle, banyoyu sil gibi aşağılayıcı işler de buyurmam.
    Aklını topla, üç güne oradaki komünitenin başına geç. Başkası seni sömreceğine sen sömür.

    Öperim.

    ReplyDelete
  2. olum 10 gündür ne yediğini okuyoruz biraz sıkıldık

    bize aksiyon gerek

    bu arada uğur ayşegül de selam söylüyo

    uğurun kafası da g*t gibiymiş bu arada :)

    ReplyDelete
  3. Peki size uzaysal keklerden yediğimden bahsettim mi? Onlar da çok güzeldi...
    Hadi bakalım...
    Öpücükler

    ReplyDelete