Monday 6 September 2010

Sadece Bir Tür Araç Kaldı

Selam herkese,
Biliyorum blog'u biraz boşlamış bulunuyorum. Umarım kızmazsınız..
Bu aralar, yeni bir yerleşim yerindeyim. Champeroux diye biliniyor burası. Yine bir komünite. Yine komposto tuvalet muhabbeti falan... Ama sanırım artık alıştım, ve sanırım kıçım da alıştı.. Burası hakkında daha sonra yazacağım sizlere..

Asıl anlatmak istediğim ise otostop ile ilgili... Şu ana kadar, otostop sırasında her türlü arabaya bindim sanırım. Motorsiklet, traktör, jip, mini van, normal arabalar (bunlara en süpersel arabalar da dahil- uçarak gittiğimiz arabaları kastediyorum), tır, kamyon...

Otostop çekmediğim iki tür araç -karayolunu kullanan araçlardan bahsediyorum- kalmıştı:
Bir tanesi karavan, diğeri de üstü açılabilen araba...
Sonunda ikincisine binmeyi de başardım gençler...
Yan tarafta hoş bir bayanın aracına binmekten gurur duyan halimi görüyorsunuz. Daha çok şeberiyormuşum gibi gözükebilir size ama yakından bakarsanız içinde tatlı bir gururu taşıdığını da görebilirsiniz.

Hepinizi seviyorum..
Öpücükler...

No comments:

Post a Comment