Tuesday 21 September 2010

İddia Ediyorum

İddia ediyorum, hayatı buyunca otostopçu görmemiş Avrupalı sürücü yoktur. Yarısını ben gördüm zaten yollarda...

Bunu çok düşündüm. Şimdiye kadar yanımdan gülerek, somurtarak, "burada otostop yapamazsın, kimse almaz seni" dercesine el işaretleri yaparak geçen, durup beni alan, durup sadece gideceği yönü sorduğum, durup tam ben yanına gelecek
ken sittirip giden -bu adamlara burada ağzıma alamayacağım yakıştırmalar yapıyorum yollarda-, yanımdan geçerken "nasıl yani?" bakışı atan o kadar çok sürücü oldu ki, toplasan Avrupa'nın yarısı falandır herhalde...

Bir de yolda karşılaştığım diğer otostopçular var. Onlar da bir o kadar görse, herhalde otostop çeken görmeyen Avrupalı yoktur...

Bu bilimsel saçmalığımla sizleri selamlıyorum..

Öpücükler efenim...

Barış'la 5 saat boyunca otostop çekerken kaç kişiye küfür ettiğimizi bırakalım da kendisi anlatsın isterseniz...

1 comment:

  1. hhahaa naber lan got?
    ben londra'dayim, burda kimse otostop cekmiyor. herkes mal. o degil de, kufurler sonrasi uzulup U donusu yapip bizi alan adama ne demeli? sevgiler.
    zagreb'i pek sevmem ama sen iyi birisin sanirim

    ReplyDelete