Tuesday 21 September 2010

Sokacam Makedonya’sına da Üsküp’üne de

Selam,

Fransa’dan yola çıkışımın üzerinden 7-8 gün geçmesine rağmen Üsküp’e ulaşamadım. Burada bir festivale katılacaktım. Olmadı. Sırbistan sınırından yine dönmek zorunda kaldım. Bir sırp arkadaşım bana Sırbistan ve Türkiye arasındaki vize olayının kalktığını söylemişti. İnandık. Saftık...

Burada havalar pek güzel değil. Otostop yolculuğunu bırakıp trenlerle yolculuk etmek zorunda kaldım. Bu aralar biraz düzeliyor hava durumu...

Hayatım Nuri Bilge ceylan filmlerine döndü. Uzun sessizlikler yaşıyorum tren beklerken, otostop çekerken. Zagreb’e dönmek zorunda kaldım en sonunda. Üsküp’e gitmek için uçak seçeneğini bile gözden geçirdim. Yaklaşık 150€ dediler, hemen arkamı dönüp uzaklaştım mekandan.

Dediklerine göre bir festival varmış burada. Şimdi ona gideceğim. Bir süre buralarda takılmak en iyisi diye düşündüm. Bir şekilde yolum buraya düştü. Belki, Hırvatistan’ın güzel sahillerini dolaşırım bir ara.

Öpücükler..

Süzer’e not: Dostum, Kato’nun babasını buldum. Meğer Zagreb’teymiş itin sahibi…

2 comments:

  1. Alper'im, kuzucum.. Çok özledik seni. Aklımızdasın, takibindeyiz hep ekran başından. Umarım her şey yolunda gider bundan sonrası için. Şansın bol, yolun hep açık olsun bebeğim. Öpüyorum çokça.

    Kübra'nın da çok selamı var. Gözlerinden öpüyor.

    ReplyDelete
  2. Ah kuzum,

    Sağ ol canım... Ben de öpüyorum sizi.. Şimdilik durumlar güzel görünüyor. Bir sıkıntı yok.

    Bir de kalacak yer bulabilirsem, harika olacak..

    Onu da buluruz canım... :)

    ReplyDelete