Monday 12 July 2010

Gençler, Ölmedim. Lozan'dayım...

Selam herkese,

Uzun süre sessiz kaldım.. Yollarda leş gibi, gebeş gibi dolaşırken anca fırsat bulabildim..
Merak etmeyin..

Şimdi, Eren denen arkadaşımla buluşacam... Herifi arıyorum arıyorum açmıyo...

Şehirde geçen ilk gecem olacak sanırım... Habire arabalarda uyumalar, yol kenarlarında sürtmelerle geçti günlerim gecelerim...

Daha sonra ayrıntılı bir biçimde yazacağım bu yolculukların hepsini... Hepsini demeyeyim de aklıma gelenleri...

Neyse, canlar..
Şimdilik bu kadar. Eren'le bir buluşalım da önce...

Öpücüklerimle..











Bu arada, yukarıda şu ana kadar aldığım yol gözüküyor... Az yol gitmişim gibi bir his olmasın aklınızda, yakarım... Canım çıktı... Ama çok şık oldu. Ayrıntılar sonra.

5 comments:

  1. bebeem nihayet sesin çıktı, meraktaydım şahsen..
    bir de telefonunu yurtdışında aramaya açtırsaydın keşke en azından arada ulaşabilirdik diyorum..
    epeyce yol katetmişsin, umarım eren'i de bulursun biran önce
    öperim çok

    ReplyDelete
  2. bugün (13 temmuz)eren'le buluşacam.. adama 13'ünde gelirim demiştim. garibanım da istanbul'daymış. bugüne bilet almış... dün akşam göl kenarında sahilde uyudum. süpersel müzisyen elemanlarla tanıştım...
    ayrıntılar sonra. hele bi eren'in evine gideyim. bir duş alayım da....
    öpücükler...

    ReplyDelete
  3. ıyyyy hiç duş almadın mı bu vakte kadar???
    bi de gece dişlerini fırçalayabiliyo musun hala??

    süzer ailesi :)

    ReplyDelete
  4. fırçalıyorum fırçalıyorum...
    yanımda her zaman su bulunuyor.
    insanın bir şişe su ile neler yapabileceğini bi bilseniz :)

    şimdi eren'deyim... duşumu da aldım... mis gibi kokuyorum..

    ReplyDelete
  5. 'dişler önemlidir fırçala' bir dostum zamanında yazmıştı post-it e yapıştırmıştı ekranına.. :)
    canım benim yolun açık olsun.. takipteyiz :)

    ReplyDelete