Tuesday 13 July 2010

İpsala'ya Varış (08.07.2010)

Saatlerce süren yolculuktan sonra İpsala'ya gece 02:30'da vardım.
Bilmeyenler için söylüyorum: İpsala Yunanistan'la sınır kapımız... Kızların çıplak doaştığı şahane bir yer. Cennet...
Şaka şaka, yok öyle bir şey.
Geceyi yolcu bekleme salonunda uyuyarak geçirdim. Sabah uyandığımda (saat 8-9 gibi) delicesine yağmur yağıyordu... Otostopla yolculuk yaparken yağmurlu bir sabaha uyanmak çok da güzel bir şey olmuyor. Biraz bekleyip yollara düştüm tekrar.

Buradan tırcı bir abiyle (Koca Yusuf) beraber Selanik'e kadar yol aldık.

Bir ara biraz mola verip kahve içip kek-mek yediydik..



"Dünya'da çalışılacağını bilselerdi doğmaktan vaz geçerlerdi."
Koca Yusuf'un Yunan halkı için yorumu... Çok süper bir adam.. Çok güldürdü beni..

No comments:

Post a Comment