Friday 16 July 2010

İsviçre

Bu ülkeyi daha ülkeye girmeden çok sevdim.
İtalya sınırından çıkar çıkmaz otostop için yandaki süpersel tatlı kız durdu. Rohel adındaki bu fıstıkla bir saat kadar yolculuk yaptık. Evine davet edip yemek hazırlamayı önerdi. Tabii ki kabul ettim.. bir bedava yemek... iki süpersel de eğlenceli bir insan..

Neyse, yemekler yendi biralar neyn içildi.. Yolculuğa devam... Herkesin, "eeee?" der gibi olduğunu duyuyorum şimdiden.. Bişey olmadı cicilerim. Olsaydı da sizlere anlatacak kadar aşağılık bir pislik değilim... Özel hayata biraz saygı canım!
Nerede kalmıştık? Bir buçuk iki saat sonra Lozan kentinin Ouchy sahillerinde buldum kendimi. Zaten burada hepinize Lozan'dayım, Ölmedim mesajını attım...
Burada da sahilde bir grupla tanıştım. İçki içildi, müzik yapıldı, bayağı eğlenildi.. Sonra da sahilde yattım. Sabah kalkıp göle girdim. Kalvaltı yaptım. Eren'i bekledim.
Neyse bu kadar...



Lozan... Güzel mekan... Herşey kurallarıyla işliyor. İnsanlar kurallara uyuyor. Uymayan cezalandırılıyor. Değişik bir yer.. Bir kere, iki katlı şehir. Nasıl mı? İşte ilginç bir durum. Şehrin alt katı var... Merdivenden çıkıyorsun, asansöre biniyorsun. Şehrin üst katına çıkıyorsun. Çok ilginç bir şehir..

3 comments:

  1. Götür beni gittiğin yere

    ReplyDelete
  2. Durun durun, Lozan hakkında daha anlatacağım şeyler var... Hatunlar güzel, popolar sıkı.. insan bakıyor... Sonra da etrafına bakıyorsun, senden başka kimsenin bakmadığını görüyorsun güzel popolara. İçinde biraz ahlak değeri olan insan bu yaptığından utanır. ben de utandım, tabii. Sonra düşündüm ki, içinde biraz ahlak değeri olan adam bu popolara bakmaz bile... Değil mi? Değil işte.. Çok çekiciler...

    ReplyDelete